ØV - vi er kede af at miste dig som medlem / rytter. Fortæl os gerne, om der er noget, vi kunne gøre bedre for dig...

Hvis du ønsker at melde dig ud af holdundervisning, skal du huske, at vi skal have besked senest den 15. i måneden før, du ønsker at stoppe. Ellers bliver du opkrævet for den kommende måned.

Ønsker du blot at skifte til et andet hold, så kontakt i stedet vores undervisningsansvarlige for at høre om mulighederne.

Vi vil gerne vide, om du kommer til ridning de sidste uger inden du stopper, eller om du slet ikke vil ride i udmeldingsperioden. Brug feltet til at afkrydse, om du kommer, så vi ved om vi skal have en hest klar til dig.

Kontingent/medlemskab af klubben er betalt pr. kalender-halvår, så hvis du også ønsker at melde dig helt ud af klubben, så gælder dit medlemskab stadig frem til enten den 30/6 eller 31/12.

Navn på den person, som skal meldes ud