TIRSDAGSKLUB

21-01-2024

På udvalgte tirsdage afholder vi TIRSDAGSKLUB i USR.

Det vil være forskelligt fra gang til gang, hvad der kommer til at foregå, men essensen er, at man kan komme og "gå til hest" uden at være tilknyttet et traditionelt elevhold.
Vi vil lave alt muligt relateret til heste - som udgangspunkt vil der ikke være ridning. Det kan både være et supplement til de elever og forældre der allerede går til ridning i USR, men det er også et tilbud til dem der bare er nysgerrige på, hvad det vil sige at gå til hest, er på venteliste til et af vores hold, eller til dig som gerne vil lave noget hesterelateret, som ikke indbefatter at ride.

Både medlemmer og ikke-medlemmer er velkomne.

Pris pr. gang: 25 kr. for medlemmer / 50 kr. for ikke-medlemmer.

Fællesspisning: 25 kr. pr. person uanset medlemsstatus.

Ved forældrekurser kan man deltage til medlems-prisen, hvis ens barn er medlem.
Ved forældre/barn-aktiviteter dækker prisen deltagelse for 1 barn og 1 forælder, også her er det nok, at barnet er medlem, for at man kan deltage til medlemspris.

Betaling foregår pr. gang, enten på Mobilepay 86846 eller via Zakobo og foretages ved fremmøde.

Medmindre andet er angivet møder man bare op i rytterstuen på Grindstedvej 54, på det angivne tidspunkt.

NÆSTE TIRSDAGSKLUB ER DEN ??? 2024 KL. 16-19

MERE INFO FØLGER!

Vi håber at se en masse af jer til tirsdagsklub-aftener!
Evt. spørgsmål kan rettes til Kathrine på kathrinebs@gmail.com