Vil du være frivillig hjælper for DIN klub?

30-04-2023

Uggerhalne Sportsrideklub hjælper hvert år til ved sommerens store stævner, der afvikles på områder og vi har brug for netop DIN hjælp for at komme i mål!

Vi kan bruges alles hjælp, man behøver slet ikke have forstand på heste, der er opgaver hvor man slet ikke kommer i nærheden af en hest - så det er virkelig en mulighed for alle til at komme med deres bidrag til klubbens opgaver...

Så er du rytter i elevskolen, parts-rytter, privat-rytter, gammel rytter eller slet ikke rytter (fx forældre, bedsteforældre). Måske har du slet ikke tilknytning til USR, men synes det kunne være vildt spændende at komme og hjælpe, så er du ogsp velkommen!

Alle der vil hjælpe skal være medlem af Facebook gruppen her: Equitour/Helgstrand Event, Nations Cup & DM - USR-hjælpere 2023 - her deles alle hjælperlister og andre vigtige informationer.